Gratis cadeautje bij bestellingen vanaf €150,-

The Skinz Boutique | Bestellen en verzenden

BESTELLEN EN VERZENDEN

Yes! Wat fijn dat je voor The Skinz Boutique kiest! We willen natuurlijk heel graag dat je net als wij ontzettend enthousiast bent over je bestelde producten. Daarom vertellen we je graag hoe bestellen en verzenden in zijn werk gaat.

We staan voor kwaliteit en uitstekende service, zodat jij echt geniet van je shop-ervaring. We zetten graag de puntjes op de i en maken een waar feestje van jouw bestelling!

Wil je persoonlijk advies of heb je vragen over je bestelling? Neem dan contact met ons op! Wij zijn op werkdagen bereikbaar van 9 tot 17u en laat op ieder ander moment gerust een bericht achter zodat we je zo snel mogelijk kunnen terug bellen.

Telefoon: 0475 - 22 40 88
Mail: [email protected]

 

BESTELLEN

Bestel jouw favoriete selfcare-producten in een paar simpele stappen:

  1. Kies je product en klik op ‘In winkelwagen’.
  2. Het product wordt nu automatisch in de winkelwagen geplaatst en je kunt verder met het shoppen van je skincare producten.
  3. Klik rechtsboven op je 'Winkelwagen' om de producten in je winkelwagen te bekijken.
    Wil je verder winkelen, klik dan op ‘Ga verder met winkelen’ en je keert weer terug naar de vorige pagina.
  4. Heb je alles? Dan kun je de bestelling afronden!
  5. Heb je een kortingscode? Vul deze in bij ‘Kortingscode’. Klik op ‘Toepassen’ en je korting wordt automatisch verrekend!
  6. Ready? Klik op ‘Bestelling afronden’!
  7. Ben je nieuw bij Skinz Boutique? Kies tussen ‘Afrekenen als gast’ of ‘Registreren’. Heb je al een account? Dan log je in bij ‘Ik ben al klant
  8. Voer je adresgegevens in en kies de gewenste verzendmethode. Let op! Wil je je pakketje laten bezorgen op een PostNL locatie? Voer dan eerst je adresgegevens in onder ‘Factuuradres’. Bij ‘Verzendmethode’ verschijnt dan automatisch de optie ‘Ophalen bij PostNL locatie’. Selecteer je afhaalpunt en klaar ben je!
  9. Kies je betaalmethode en vink het vakje van de ‘Algemene voorwaarden’ aan.
  10. Klik op ‘Bestellen’ en reken de bestelling af in de omgeving van de door jou geselecteerde betaalmethode.

Yes, gelukt! Wij gaan je bestelling met veel aandacht en liefde voor je inpakken. Nog maar heel even geduld, je kunt zo snel mogelijk van je favoriete skincare producten gaan genieten!


PAKKETJE VOLGEN

Zodra je de bestelling hebt afgerond en wij je pakketje hebben aangeboden bij PostNL ontvang je een mail met daarin de Track & Trace code zodat je weet waar het pakketje zicht bevindt en wanneer de bezorger bij jou de straat in komt rijden om het bij je af te leveren of wanneer het voor je klaarligt bij het afhaalpunt!

 

BESTELLING WIJZIGEN OF ANNULEREN

Bestel je voor 16.00 uur? Dan gaat je pakket diezelfde dag nog de deur uit. We besteden veel aandacht aan je bestelling, pakken het mooi voor je in. Wil je iets aan je bestelling wijzigen? Dan kan dit binnen 1 uur na het plaatsen, tot uiterlijk 15.00 uur door een mail te sturen naar [email protected].

 

BEZORGEN

Wanneer jouw producten op voorraad zijn en je bestelt op werkdagen voor 16.00 uur, gaat jouw pakket nog dezelfde dag de deur uit. Bestel je na 16.00 uur? Dan verzenden we de volgende werkdag. In dit schema zie je wanneer je jouw pakket kunt verwachten. Let op: dit is een indicatie voor Nederland, kijk voor de actuele bezorginformatie in de Track & Trace informatie die je via de mail ontvangt.
 
Bestel je vanuit België dan word je pakketje net zo snel verzonden als hierboven vermeldt maar kan de bezorgtijd wat langer zijn, afhankelijk van PostNL. Vaak is dit ook al de volgende werkdag maar hou voor de precieze bezorginformatie je Track & Trace die je van ons ontvangt in de gaten.
 
 
BESTELD VOOR 16U OP DOOR POSTNL BEZORGD OP
MAANDAG DINSDAG
DINSDAG WOENSDAG
WOENSDAG DONDERDAG
DONDERDAG VRIJDAG
VRIJDAG ZATERDAG
ZATERDAG & ZONDAG DINSDAG
 
 
We gaan ervoor dat we alle producten op voorraad hebben. Soms is een product zó populair, dat we op een nieuwe bestelling moeten wachten. Je ziet dan op de productpagina staan: ‘Op voorraad’ of ‘Backorder’.

In het geval van ‘Backorder’ kun je de bestelling gewoon plaatsen, maar dan moet je iets langer wachten tot het bezorgd wordt. Meestal is de levertijd dan 2 tot 5 werkdagen. Mocht het langer dan 5 werkdagen duren, dan nemen we contact met je op.

 

Wanneer feestdagen op een werkdag vallen zoals Hemelvaart, Kerstmis etc. dan word je bestelling de eerste werkdag na de feestdag(en) verzonden. Heb je hier vragen over, laat het ons gerust weten!

 

GRATIS VERZENDING VANAF €50

We vinden het te gek dat je The Skinz Boutique kiest voor jouw favoriete selfcare-producten en daarom nemen wij de verzendkosten vanaf €50 voor onze rekening!
Kies je voor bezorging in de avonduren? Dan betaal je €7,30.
 

 

PAKKETJE NIET AFGEHAALD EN RETOUR

Wanneer je ervoor kiest het pakketje te laten bezorgen op een afhaalpunt of wanneer je niet thuis was op het moment van bezorgen en je het pakketje kunt ophalen op een PostNL punt, gaan we er vanuit dat je het pakketje ook afhaalt. Wanneer het niet wordt afgehaald binnen de aangegeven termijn komt het pakketje bij ons retour en zullen wij helaas hiervoor € 15,00 administratiekosten aan je moeten doorbereken.

PostNL geeft je de mogelijkheid om het pakketje binnen 7 dagen af te halen voordat ze het aan ons retour sturen.

 

 

Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren en slaan ook data op voor advertentie personalisatie. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »